EN AF VORES VIGTIGSTE AKTIVER
At være kunde hos ADmire
Vi bidrager med vores viden og know-how
Kunden er omdrejningspunket for alle vores initiativer. Vi mener, at vores fornemste opgave er, at kunne bidrage med vores viden til:
• Hvordan din forretning kan udvikle sig via IT-teknologien.
• Hvordan vi kan hjælpe dig med at drive din IT, med så få omkostninger og så lidt administration som muligt.
• Hvordan du kan frigive IT-ressourcer, så din kerneforretning får mere fokus.
• Hvordan du kan sikre dig et konkurrencemæssigt forspring ved nye IT-løsninger.
Udgangspunktet er derfor altid jeres visioner, muligheder og udfordringer set i relation til teknologien. Og med teknologi mener vi ikke kun den, der foregår i IT-afdelingen, for teknologi skal tænkes ind i hele organisationen – både der hvor der sættes og indfries mål.
Uanset hvilke udfordringer, du står overfor, vil vi nedsætte det team, der matcher opgaven bedst. Som kunde vil du altid have en fast kundeansvarlig og en primær salgskoordinator, som begge har det overordnede mål at stå for udviklingen af jeres forretning.
Læs om nogle af de opgaver vi har løst for vores eksisterende kunder:
“Domea.dk benytter ADmire til forskellige services bl.a. indkøb af udstyr og support. Vi er glade for den hotline, vi har etableret sammen med ADmire, som giver os den fleksibilitet som forretningen kræver i forhold til bl.a. åbningstider.
ADmire er IT-afdelingens forlængede arm, i forbindelse med håndtering af flere onsite supportsager og infrastruktur projekter på vores mange kontorer. Det er et samarbejde, hvor vi har et fælles ansvar, for at levere den bedste brugeroplevelse til vores brugere.”