Saml alle dine serviceløsninger i én aftale
Mange virksomheder køber service og support fra de udbydere, som leverer deres IT-udstyr – hardware som software. Det betyder ofte, at man ender op med et væld af forskellige service og support aftaler fra forskellige leverandører, som kan være svære at overskue og administrere.
Samtidig kan omkostningerne være store i en kompleks infrastruktur og hvordan isoleres nedbruddet til én af de serviceaftaler, der er tegnet? Hvem har ansvaret?
Med en ADmire serviceløsning undgår du at skulle placere ansvaret og selv projektlede dine leverandører.
Dit IT-udstyr er i trygge hænder
Vi tager ansvaret for servicering af alt dit IT-udstyr i én løsning. Vi har samlet de bedste tekniske kompetencer på tværs af produktgrupper og producenter – både hvad angår hardware og software.
Vi fokuserer på den gode oplevelse og dit udbytte. Vi kender vores kunders IT-løsninger i detaljen og sætter en ære i at levere den mest optimale service og support, så du kan drive din virksomhed uden afbrydelser.