LAV DIN EGEN BEREGNING
Hvor meget kan I spare?
Brug vores beregner og se, hvor meget I kan spare med Smartphone-as-a-Service
En komplet Smartphone-as-a-Service løsning består typisk af fire elementer:
Har du ikke brug for alle fire elementer, tilpasser vi løsningen efter din virksomheds behov. Det vigtige er, at du får den løsning, du har brug for – og altid til en fast lav månedlig pris. Så er der styr på services og omkostninger.
Tid er som bekendt penge.
Med Smartphone-as-a-Service er der ingen begrænsninger for, hvornår og hvor dine medarbejdere kan arbejde. Alle funktionaliteter, apps og dokumenter vil altid være fuldt opdaterede og tilgængelige uanset hvor dine medarbejdere ønsker at arbejde.
”Oppe-tiden” fåes heller ikke bedre. Smartphone-as-a-Service sikrer nemlig, at der altid (og med kort varsel) er adgang til fuldt funktionsdygtige enheder, hvis uheldet skulle være ude. Det giver din virksomhed effektive arbejdsprocesser, produktive og tilfredse medarbejdere. Klare fortrin i forhold til konkurrenterne.
Vælger du ADmires Smartphone-as-a-Service bliver alle jeres mobile enheder opdateret efter gældende love og jeres interne regler – simultant og når du ønsker det.
På den måde undgår I selv at skulle holde styr på hver enkelt enheds sikkerhed, om retningslinierne overholdes af medarbejderne eller om der har været ubudne gæster.
En løsning der skaber tryghed og samtidig frigiver ressourcer i jeres virksomhed.
Med ADmires Smartphone-as-a-Service løsning opnår du lavere driftsomkostninger. Løsningen betales månedligt og sikrer et transparent billede af de totale omkostninger på jeres portefølje af mobile enheder.
Samtidig får I nemt og enkelt overblik over jeres mobile enheder (antal enheder, model, type, hvem der har hvilke enheder osv) og den manuelle opsætning og opdatering af jeres enheder automatiseres.
Det frigiver vigtige ressourcer i organisationen, som kan anvendes til vigtigere opgaver.
Behovsafdækning
Indkøb
Udrulning og test
Drift
Vi har hjulpet mange, og vil også gerne hjælpe dig. Hvad enten det drejer sig om en privat reparation af IT-udstyr. Eller måske din virksomhed har behov for at samle alle IT-løsninger og services under én leverandør og samtidig optimere infrastrukturen for en øget fleksibilitet, så står vi klar til at hjælpe.
Er dine medarbejdere allerede udstyret med det nødvendige hardware, er det ingen hindring for at arbejde videre med Smartphone-as-a-Service. Jeres eksisterende mobile enheder inkorporeres blot i løsningen og tilknyttes de øvrige elementer, som I har brug for.
Trænger I til at supplere eller opgradere jeres eksisterende hardware, kan det også lade sig gøre. Alle kombinationer kan lade sig gøre til konkurrencedygtige priser – med eller uden finansiering. Du bestemmer.
Fundamentet for en Smartphone-as-a-Service løsning er en såkaldt MDM/UEM- platform, hvor jeres mobile enheder registreres og hvorfra rettigheder, opsætning og synkronisering styres. Det er også her, at al relevant data beskyttes.
MDM/UEM softwaret kan dække mange forskellige behov og tilpasses derfor altid hver enkelt virksomhed. Driften kan varetages af jer eller os – alt afhængig af behov.
Uanset hvilken MDM/EMM/UEM-platform, du vælger, sørger vi for opsætning og implementering i jeres system og at alle jeres mobile enheder er forbundet til platformen.
Det er enkelt og giver dig et langt mere sikkert og enkelt værktøj til at administrere og overskue porteføljen af jeres mobile enheder.
Skulle uheldet være ude og en telefon gå i stykker, blive stjålet eller totalskadet, sørger vi for reparation eller ombytning. Service er inkluderet i den faste månedlige pris. Serviceaftalen inkluderer også låneenheder. Det sikrer maksimal oppetid hos dine medarbejdere.
Ny funktionsdygtig låneenhed – max 30 min efter skaden er sket.
Dine medarbejdere vil aldrig opleve at være uden en smartphone eller tablet længere end 30 min. Ligeså snart en låneenhed er blevet udleveret, vil systemet sikre at enheden har fuld adgang til mail og kontaktpersoner samt alle de applikationer og indstillinger, der var på den oprindelige enhed.
Sådan sikrer du stabilitet og kontinuitet på en smart måde. Det skaber tilfredse og produktive medarbejdere.
Med en Smartphone-as-a-Service løsning får din virksomhed udover online fejlmelding adgang til 2 support linier via mail og telefon: én til jeres it-administration og én hotline til jeres medarbejdere. På den måde kan spørgsmål afklares direkte mellem brugerne og vores teknikerne. Det sparer tid, sikrer bedre oppetid og aflaster jeres interne ressourcer i virksomheden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea equat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit lore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea equat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit lore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.