DEN DIGITALE ARBEJDSPLADS
Mac-as-a-Service
Opjuster din digitale arbejdsplads – tilbyd dine medarbejdere deres fortrukne arbejdsværktøj!
Mange medarbejdere foretrækker at arbejde på en Mac, men sandheden er, at mange it-afdelinger ikke ved, hvordan man integrerer og supporterer to forskellige platforme – og derfor holder de sig til én. Hos ADmire er vi eksperter i arbejdet med blandede it-miljøer, og vi vil rigtig gerne hjælpe dig i gang, så du også kan tilbyde dine medarbejdere, at arbejde på en Mac. Læs her om nogle af fordelene ved at inkludere Macs i jeres IT-infrastruktur.
Der er tænkt sikkerhed ind i alle Apple-produkter, hvor databeskyttelse, indbyggede teknologier og hyppige softwareopdateringer sikrer at virksomhedens data altid er sikker – uanset hvor medarbejderen arbejder fra. Mac leveres med datakryptering og avancerede sikkerhedsfunktioner, som gør det nemt at finde, låse eller slette data fra en enhed, hvis uheldet skulle være ude.
Ved at give dine medarbejdere mulighed for at arbejde på den type klient, de foretrækker, får de mulighed for at yde deres bedste. Samtidig får de stærk software og være udstyret med alt det, de behøver for at gå direkte til arbejdet – når som helst, hvor som helst.
Macs er designede til at kunne fungere sammen med virksomhedens eksisterende infrastruktur. Det gælder båd Microsoft 365, VPN-tjenester til SAP, Salesforce, mv.
Apple-brugere kræver typisk mindre support, Mac har høj restværdi og med vores Mac-as-a-Service kan du få fleksible finansieringsaftaler, hvilket alt sammen betyder at du kan sænke de samlede omkostninger.
De fleste vil gerne fremtidssikre deres digitale arbejdspladser.
En komplet Mac-as-a-Service løsning består typisk af følgende elementer: Hardware (PC/MAC), Microsoft 365, Endpoint sikkerhed samt Service og Support. Alt sammen til en fast lav månedlig pris.
Vi varetager selvfølgelig også implementeringen, og vores Apple-certificerede teknikere sikrer at jeres infrastruktur er klar til at inkludere Macs i et blandet klientmiljø.
Har du ikke brug for alle elementerne, tilpasser vi løsningen efter din virksomheds behov. Det vigtige er, at du får den løsning du har brug for. På den måde er der styr på ydelser og omkostninger.
Nogle medarbejdere er tilfredse med “standard-klienter”, hvorimod andre vil være mere effektive på “luksusudgaven” af Macbooks. Ved at vælge en Choose-Your-Own-Device løsning sammen med Client-as-a-service, giver du dine medarbejdere mulighed for frit at vælge imellem alle devices, dyre som billigere versioner – uden det koster dig ekstra og uden du skal bruge tid og ressourcer.
Læs mere om mulighederne med Choose-Your-Own-Device (CYOD), hvis du ønsker at implementere Apple i din virksomhed.
Med ADmires Mac-as-a-Service løsning kan du opnå lavere driftsomkostninger. Løsningen betales månedligt og sikrer et transparent billede af jeres totale omkostninger på hele porteføljen af klienter. Du får samtidig et unikt billede af: antallet af enheder, model typer, hvem der har hvilke enheder og hvem der har installeret antivirus osv . Samtidig vil jeres ofte tunge og manuelle arbejdsgange, (opsætning, konfiguration og opdatering) afløses af en simultan og automatisk proces. Desuden varetager vi hele livscyklussen på jeres klienter – inkl. udskiftning af enheder, når de ikke længere skal være i drift. Sådan får du frigivet ressourcer i organisationen, som kan anvendes til andre opgaver.
Ved at lade dine medarbejdere arbejde på det udstyr, som de foretrækker, får du både gladere og mere effektive medarbejdere. Det understøtter undersøgelser fra Jamf.
Produktiviteten højnes samtidig, da en Mac-as-a-service løsning fra ADmire sikrer, at ”oppetiden” hos dine medarbejdere er i top.
Mac-as-a-Service sikrer nemlig, at der altid (max inden for 4 timer), er adgang til fuldt konfigurerede og funktionsdygtige ombytningsmodeller, hvis uheldet skulle være ude.
Det giver dig effektive arbejdsprocesser og produktive og tilfredse medarbejdere.
Ligesom din virksomhed selv definerer rammen for Mac-as-a-service-ordningen, kan I også selv vælge enten at supportere de leverede computere internt eller at lade ADmire håndtere supporten.
Det betyder, at medarbejderne kun har ét sted at ringe hen, hvis en Windows-pc eller Mac går i stykker eller af andre årsager ikke fungerer optimalt.
Det frigør tid og kræfter i din IT-afdeling til opgaver af central betydning for udvikling af forretning og processer.
Ofte håndterer vi den samlede opgave, så din virksomhed helt eliminerer tids- og ressourceforbruget til håndtering af klienter.
Udfyld formularen, så kontakter en af vores specialister dig hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på:
Mail: sales@admire.dk eller tlf.: 70 22 36 59
Er dine medarbejdere allerede udstyret med det nødvendige hardware, er det ingen hindring for at arbejde videre med Mac-as-a-Service. Jeres eksisterende udstyr inkorporeres blot i løsningen og tilknyttes de øvrige elementer, som I har brug for.
Trænger I til at supplere eller opgradere jeres eksisterende hardware, kan det også lade sig gøre. Alle kombinationer kan lade sig gøre til konkurrencedygtige priser – med eller uden finansiering. I bestemmer selv.
På den måde kan I lade jeres medarbejdere vælge den klient, der gør dem mest effektive i deres arbejde.
Fundamentet for en Mac-as-a-Service løsning er Microsofts Office 365, som du kender den idag med Outlook, Excel, Word og Powerpoint.
Det er hér jeres hardware registreres og hvorfra rettigheder, opsætning og synkronisering styres. Det er også her, at al relevant data krypteres.
Microsoft 365 leveres med forskellige intelligente værktøjer og kan dække mange forskellige behov. Uanset hvilke behov du har, tilpasser vi løsningen til din virksomhed.
Driften kan varetages af jer eller os – det bestemmer du I.
Vi sørger for:
Det er enkelt og giver dig et langt mere opdateret, sikkert og stabilt værktøj til at administrere og overskue jeres hardware.
Mac-as-a-service inkluderer en komplet suite af Endpoint sikkerhed, så du kan bruge tid på at gøre det du er bedst til, i stedet for at spekulere over sikkerheden på dine medarbejderes klienter. En komplet sikkerhedsløsning inkluderer AV, MFA, IPS, EDR, kryptering, patch management. Alt sammen i én integreret løsning. 100% håndteret og administreret af ADmire.
Med en Mac-as-a-Service løsning får din virksomhed en 360 grader support løsning, hvor ADmire altid agerer 1. linie support for dine medarbejdere. Det gælder også ved de ofte stillede spørgsmål om tilgang til enhed, adgangskoder, opsætning og lignende .Vores servicedesk er trænet i at varetage support på alle typer klienter, og er certificerede inden for Apple.
Løsningen inkluderer:
Uanset hvilken skade eller fejl (hardware/software), der er tale om, og om fejlen kan rettes remote eller onsite, er der ingen grund til bekymring. ADmire sørger for, at fejlen udbedres inden for max 4 timer.
Det aflaster jeres IT-afdeling og sikrer maksimal oppetid.