Onsite Koordinator
Vil du være med til at hæve standarden inden for IT‐service og infrastruktur løsninger?
Trives du i en ambitiøs IT‐virksomhed med store vækstmål?
Kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet?
Så er stillingen som Onsite Koordinator hos ADmire måske noget for dig!
ADmire er et løsningsorienteret IT‐service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT‐Løsninger.
Vi er ekstremt kundefikserede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse – som virksomhed og mennesker.
Vi har lavt sygefravær, lang anciennitet og høj tilfredshed hos vores fantastiske medarbejdere.
Virksomheden oplever kraftig vækst, og lige nu leder vi efter dig, som vil være en del af vækstrejsen som vores nye Onsite Koordinator.
Som vores nye Onsite Koordinator vil du få ansva men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig – og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef.
”Vi ønsker at levere verdensklasse service fra A‐Z på vores løsninger og services hver gang, og du skal hjælpe os, så vi sammen kan understøtte vores ambition.
Du håndterer fejlmeldinger fra vores kunder via telefon og mail, fejlmelder enheder til producenter og booker kørsler for vores onsite teknikere.
Du har daglig dialog med det kørende team, og sikrer at vores kunder altid er opdateret.
Du sikrer at vores serviceaftaler overholdes, og at vi følger de opsatte KPI’er og SLA aftaler der er indgået. Du er med i udviklingen af afdelingen, og deltager også i møder med producenter og kunder.”
‐ Fortæller din kommende leder, Rune
Vores Onsite-afdeling udgør et centralt og vigtigt element i virksomheden og vores løsninger.
I afdelingen håndterer vi primært kunders fejlmeldinger, som skal udbedres onsite. Der vil i høj grad være tale om autoriserede reparationer på Notebooks og andet it‐udstyr.
Samtidigt håndterer vi ombytninger, dataflyt samt andre IT‐opgaver ude hos vores kunder, hvor vi også agerer ekstern IT‐afdeling – ofte med korte tidsfrister.
For at blive en succes i denne rolle skal du have erfaring indenfor PC‐fejlsøgning, primært af HP/Lenovo og også gerne erfaring inden for kørselskoordinering / Dispatch.
Vi lægger særligt vægt på, at du er ekstremt serviceminded, er fagligt dygtig, en stor teamplayer og kan synliggøre de fremragende resultater du har været med til at levere tidligere i din karriere.
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med din chef og kollegaer, og er med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling hvor der er meget travlt, men med glade kollegaer.
I vores rekruttering lægger vi meget stor vægt på dig som menneske, dit engagement, gå-på-mod og din interesse for jobbet.
Men derudover forestiller vi os at;
✔️ Du kan identificere dig med vores værdigrundlag, og fremhæver under ansøgning og evt. samtale hvorfor og hvordan
✔️ Du har et teknisk niveau og erfaring der muliggør fejlsøgning af notebooks, især HP/Lenovo
✔️ Du er fleksibel og er indstillet på at nogle dage kræver ekstra fleksibilitet fra din side, da vores kunder kommer først
✔️ Du er “allergisk” over for middelmådighed og har et stort drive for altid at udføre verdensklasse service
✔️ Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter og løsninger
✔️ Du er flittig og arbejdsom – og udstråler samtidig en positiv energi
✔️ Du er serviceminded og imødekommende over for kollegaer og kunder
✔️ Du kan prioritere og arbejde struktureret med flere arbejdsopgaver/bolde
Hvis vi selv skal sige det, er der mange fordele ved at arbejde hos ADmire.
Hos ADmire er vi på en enormt spændende vækstrejse. For at få syv gazeller i hus har der været fart på – og det vil du opleve, at der er hver dag herude.
Der er gang i mange spændende projekter, som hver dag er med til at løfte vores forretning og servicen for vores kunder. Vi er efterhånden en del medarbejdere, men vi er samtidig ikke flere end at dit arbejde vil have enorm betydning.
Foruden et job med mange spændende projekter, opgaver og gode kollegaer, tilbyder vi dig også en omfattende sundhedsforsikring og en lækker frokostordning – og så elsker vi at holde sjove og hyggelige sociale arrangementer, hvor både billardkøen og træbenet kan blive svunget og smilene er ekstrastore.
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning / kort video og et CV med et vellignende billede til os, hvor du beskriver, hvorfor du og ADmire kunne være et godt match.
Stillingen ansøges på job@admire.dk – mærk ansøgningen ”Onsite Koordinator”.
Du kan også indsende din ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage fat i Head of Operations, Rune Hertel på tlf.: +4520102043 eller mail: rh@admire.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 75 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.