DET FRIE DIGITALE VALG
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til Choose-Your-Own-Device løsningen, så læs med her
DET FRIE DIGITALE VALG
Har du spørgsmål til Choose-Your-Own-Device løsningen, så læs med her
Hvad gør jeg, når en medarbejder stopper?
Hvis en medarbejder stopper i aftaleperioden, er det ADmire som kontakter medarbejderen og håndterer hele processen omkring frikøb af udstyr.
ADmire dækker virksomhedens omkostninger for den resterende periode, hvor medarbejderen skulle have betalt for enheden.
På den måde holdes din virksomhed helt uden for økonomisk risiko.
Er det ikke besværligt, når udstyret skal frikøbes af medarbejderen?
Nej, for ADmire håndterer hele processen omkring frikøbet direkte med medarbejderne.
Der er også mulighed for, at ADmire overtager medarbejderens telefon, hvis han eller hun ikke ønsker at købe enheden. Din virksomhed kan selvfølgelig selv overtage enheden, hvis I ønsker det.
Sådan undgår I at bruge tid og kræfter på håndteringen af frikøbsprocessen – inklusive inddrivelse af betaling fra jeres medarbejdere.
Hvad med udarbejdelse af tillæg til ansættelseskontrakten?
ADmire sørger for alt det praktiske vedrørende tillæg til ansættelseskontrakt. Efter medarbejderen har valgt sin foretrukne enhed, modtager medarbejderen en bekræftelsesmail. Før afsendelse af telefonen, skal medarbejderen bekræfte, at tillægget er læst og accepteret. Jeres kontaktperson i HR-afdelingen er kopieret på denne bekræftelsesmail. På den måde er der styr på tillæg til ansættelseskontrakt, som ordningen kræver. I kan også vælge selv at håndtere denne proces. Det kræver dog lidt mere dokumentation, nemlig:
ADmires løsning sørger for alt det juridiske og vores bestillingsportal sikrer en nem og fleksibel proces.
Hvad sker der hvis medarbejderen anvender sin reklamationsret på 24 måneder?
Da medarbejderkøbet er dækket af forbrugerkøbsloven, medfølger der en 24 måneders reklamationset. ADmire sørger for at indfri alle de lovkrav, som et forbrugerkøb kræver. Vi tager os af al kommunikation og håndtering direkte med jeres medarbejder.
Statistikken siger, at ca. 90% af alle medarbejdere, der får tilbudet, køber deres enhed efter endt aftaleperiode. Med ADmires Choose-your-own-Device slipper I for håndtering af reklamation og kommunikation med medarbejderen og sparer derfor jeres organisation for tid og penge.
Hvordan sikrer jeg at lønnen udregnes korrekt?
Når perioden for bestilling er lukket, sender vi alle nødvendige data (løntræksliste), så jeres lønafdeling kan beregne den rigtige løn. Der kan tilføjes andet relevant information i listen, og den kan importeres direkte i jeres lønsystem. Vi fremsender løntrækslisten umiddelbart efter, at bestillingsperioden er lukket. Med ADmire ved roret, vil jeres organisation derfor bruge minimale administrative ressourcer på at håndtere løsningen.
Skal man selv sørge for udarbejdelse af informationen til medarbejderen?
Nej, alle tekster til løsningen udarbejdes af ADmire. Informationsmaterialet sendes naturligvis til gennemlæsning hos jer, så de målrettes jeres organisation og individuelle CYOD-ordning.
Vi har styr på alle informationerne om løsningen til jeres medarbejdere – også de juridiske.
Hvordan leveres udstyret – samlet i én pakke eller opdelt efter hver enkelt bestilling?
ADmire pakker alt jeres udstyr i forhold til hver enkelt medarbejders bestilling. På den måde, kan I udlevere udstyret direkte til medarbejderen uden yderligere håndtering. Alt udstyr registreres på serienummerniveau til den enkelte medarbejder, som også sikrer jer et fuldt overblik over udleveret udstyr.
Vi håndterer alt omkring bestilling og pakning af produkterne. Vi sender til forskellige firmaadresser og/eller privatadresse. I bestemmer – vi håndterer.
Hvad gør vi, hvis en medarbejders telefon eller tablet går i stykker?
Uanset hvilken CYOD løsning I vælger er Carepack All-risk inkluderet.
Pakken indeholder:
Alle typer skader er dækket og al kommunikation sker direkte mellem vores teknikere og jeres medarbejdere – mere effektivt kan det ikke gøres!
Ingen ekstraomkostninger for din virksomhed
Differencen betales af medarbejderen og skattevæsenet.
Nem registrering af alle løntræk i din virksomheds lønsystem
ADmire sørger for alle de nødvendige data, som det kræver for at I kan trække jeres medarbejdere i løn på en hurtig og nem måde.
Ingen overraskelser – reparation og support er inkluderet i prisen.
ADmire tager sig af alle reparationer og reklamationer, og tilbyder support linier (mail og telefon) direkte til vores teknikere. Det giver stabil funktionalitet og øger trygheden for alle involverede parter.
Frikøb – ingen økonomisk risiko for din virksomhed.
Vi tager os af administrationen når aftaleperioden er udløbet, og medarbejderen ønsker at overtage udstyret. Eller vi frikøber det udstyr der bliver til overs, når en medarbejder stopper. Det sparer jer for unødig administration, og I slipper for at overtage mobile enheder, som I ikke har brug for.
Vi vil også gerne hjælpe dig. Hvad enten det drejer sig om en privat reparation af IT-udstyr. Eller måske din virksomhed har behov for at samle alle IT-løsninger og services under én leverandør og samtidig optimere infrastrukturen for en øget fleksibilitet, så står vi klar til at hjælpe.